۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵

البرزي:

دونده خراسان شمالي به اردوي تيم ملي دو صحرانوردي دعوت شد

دونده خراسان شمالي به اردوي تيم ملي دو صحرانوردي دعوت شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: علي اصغر صابري، دونده اين استان به اردوي تداركاتي تيم ملي دوي صحرانوردي كشور دعوت شد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، از دعوت دونده خراسان شمالي به اردوی تدارکاتی تیم ملی دوی صحرانوردی كشور خبر داد و گفت: علی اصغر صابری، دو و ميداني كار ارزنده استان پس از درخشش در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی كه در شيراز برگزار شد، با نظر كادر فني به اردوي تيم ملي دعوت شد.

به گفته وي در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی كه هفته پيش در شهر صدرای شیراز برگزار شد، علي اصغر صابري در رده ششم اين مسابقات قرار گرفت و به اردوي تيم ملي دعوت شد.

البرزي اضافه كرد: در اين مسابقات ديگر دوندگان خراسان شمالي شامل علي اكبر بذري در رده دوازدهم، وحيد اميني در رده چهاردهم و حسين اكبري در جايگاه پانزدهم قرار گرفتند.

به گفته وي در بخش تيمي هم خراسان شمالي جايگاه ششم را به خود اختصاص داد.

البرزي اظهار كرد: اردوي تيم ملي دوي صحرانوردي با حضور 10 نفر اول از اين هفته در كاشان برگزار مي شود تا دوندگان خود را براي حضور در مسابقات بين المللي دوي صحرانوردي ژاپن كه در سيزدهم اسفند ماه برگزار مي شود، آماده كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در رقابت هاي دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی كه با شركت 66 دونده از 28 استان کشور در صدراي شيراز برگزار شد، در بخش تيمي، تیم استان فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم‌های تهران و ایلام نیز دوم و سوم شدند.

همچنين در بخش انفرادی محمدجواد صیادی از فارس قهرمان شد، محمدرضا ابوترابی و محمد جعفر مرادی دوندگان تهران نيز عناوین دوم و سوم را كسب كردند.

 

 

کد خبر 2206185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha